lördag, december 7

Hellu:))))

 
 
Nystädat Kök från hallen
 

 
 
 

 
 
 




Hoppas att ni har en bra helg, dock en kall och lite blåsig sådan....Men hellre snö och kallt än grått och blött, eller hur?

Här duggar det inte med inlägg just nu...Denna vecka har varit hysterisk med något varje dag och kväll. Det har varit strategidag, utbildning för handledare i körkort jovisst så gammal är jag:), besök på 2 högstadie osv osv...

Jag tror generellt att alla har mycket just nu..Sa till maken att nästa vecka har vi inte mycket, ehhhhhh där tog jag fel. Allkt var visst uppbokat förutom måndagen. Ja ja så kan det bli ibland.

Idag har vi varit på traditionellt adventsmys hos gamla grannar, alltid lika trevligt och vi ses för sällan. Tur att vi är lika så att ingen kan skylla på någon hihi...

Här är det skönt lugn i huset, stora sonen sitter vid sin dator, Ludde har kompis som ska sova över och nu ska jag sjunka ner i soffan och se film. Trött efter gårdagen, stora sonen var på fest och kom inte hem innan 03.00. Man kan def inte inte slappna av innan dom är hemma. Utsätter mig inte för det igen, NÄSTA gång hämtar jag dom....


Kramkram Anne

4 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Så snyggt kök! Vackert! Fint med vita golv. Misstänker dock att de är lika jobbiga som våra mörka, som också är snygga. Måste dammsuga varje dag om de ska se rena ut.

Ha en fin andra advent.

Kram Lena

Milla sa...

Ja herregud det där med att vänta på kids som är ute... Jag har haft galet svårt att sova åren då min dotter var ute. Värst var det när hon tog körkort(i dec när snön kom) och man låg och väntade och tänkte det värsta ;=) kram Milla

Välkommen Hem! sa...

Himmel vad snyggt kök du har!
KRAM!
Judita

Carola sa...

hej babe!! men du vet ju vad jag tycker om det här köket.. ghaaa.. vill ha. Men du , bordet? från? ett gammalt du fixat kanske? sååå fint. Ha en bra dag snyggo och så ses vi på Insta som vanligt! :) KRAM!