söndag, september 22

Sunday, huh vilken höstdag....

 
 
Bilder från ett fantastikt hem, vet ej men hittat
 bilderna hos finaste Lena:)) Och hon visste inte
 heller var bilderna kommer ifrån hihi...
 

 
Attans vad snyggt det är när golvet är blankt, man kanske ska
be maken måla över med blank färg? Näee ingen bra ide´för då blir det nog Millie på hal is med tassarna:)))
 








Go söndag....

Kväll, blåsigt, ruskigt och regnigt....Näeee detta är inte min tid tur att jag har något att se fram emot:)))
Alla tycker det är såååå mysigt med tända ljus och det ena och andra men inte jag inte!!! Näpp som sagt inte min grej. Fryser jämnt, får duscha jämnt och ständigt för att hålla mig varm, brrrrrrrr....

Den stora killen kom hem i fredags, frös ont i halsen och det ena med det andra. För sjutton han var ju nyss förkyld. Vi som aldrig är sjuka....Nu får vi cross our fingers att vi andra klarar oss. Men imorgon får han masa sig iväg till skolan eftersom det händer lite annat i denna vecka.

Ha nu en skön fortsatt kväll och var rädda om er...
 
 
Stor kram Anne

4 kommentarer:

LiseLotte sa...

Om dem hittas på Pinterest kan man dubbelklicka på dem och se om de länkas till Originalet. Ibland gör det det.

:-)

Bella sa...

Wow, vilket vackert hem!! Sååå snyggt!!

Hoppas din sommar varit bra och att det blir en "snäll" höst med inte allt för kalla temperaturer

Kramar Bella

Carin sa...

Då är vi två som inte gillar höst... ;-)

Kram på dig raring! Carin

Fia sa...

Fina bilder, härlig inspo ♥ Kan man behöva nu, känner också av halsont eftersom det är så förb kallt att cykla på morgonen... That´s life! Ha en härlig onsdag;) Kram fia