tisdag, september 10

Tur och retur till Stockholm & Spök....

 
 
SPÖK!!!!!
 
 
 
Måns Zelmerlöw, Sussie Eriksson, Loa Falkman & Lena Philipsson
 
Bilder lånade från nätet
 




Hallå i Brittsommaren......Visst är det fantastiskt? Ny vecka med nya möjligheter.

Igår drog maken och jag upp till Stockholm efter lunch. Hann med lite shopping och middag innan vi skulle på repetitionen av Spök på Circus.

Hade fått inbjudan i goodiebagen när jag var på stora Bloggdagen som Jannike fixade till så bra:)

Undrar om dom gjorde några tabbar när dom hade repetition igår? Ja inte märkte jag dom iaf. Loa Falkman gjorde verkligen bra ifrån sig, Susse är ju bara så kul och dom andra kommer tätt efter.
Musiken var bra och det gick i ett från halv 8 till elva med en liten paus.

Spök har premiär på fredag 13/9


Ja jag tycker absolut att man ska gå och se SPÖK...
 
 
2 kändisar såg vi:) Magnus Uggla som stod bara 1 meter från oss och min favvo David Helenius som satt 3 meter från oss....
 
Sen träffade jag "kändisen" Pernilla med make:)) Så kul att se dig igen:))
 
 
Ha en skön fortsatt kväll...
 
 
Kram Anne

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Såg reklam för Spök när vi var på Skansen i somras och gick förbi Cirkus. Skulle gärna åka upp och se den i höst. Får se om jag får med mig någon!:)
Kram

Mamma C sa...

Skulle vara kul att se denna. Så många bra artister som medverkar.
Kram Mamma C

Life´s Silverlining and I sa...

Haha ja det var väldigt kul att träffa er också! Missade helt Magnus Uggla och David H .hoppas vi ses snart igen:) kramar Nilla

@my casa sa...

Den låter alltså lovande:) Va kul!

Kram Åsa