söndag, juli 14

Hemma igen...

 
 
 

 
 
Alvaret, Fornbo...
 


 
Strand Fornbo
 


 
 
 

 
 
Tidig morgon promenad...
 

 
 
Vanlig syn på Öland... , härr ligger vi tidig
morgon och vaknar till:))
 




Hjärta på stranden



Hallå!
 

Tiden går så fort. 1:a semesterveckan klar, sen har jag inte en aning.

Jag kommer ta lite semester när det är fint väder och är det dåligt så går jag och jobbar.

I fredags kom vi hem från Öland, stack i måndags och har varit där i 5 dagar. Jag har inte varit på Öland på 11 år. Vi har träffat Victoria med sin härliga familj typ 4 av 5 dagar, stackarna att behöva dra runt på oss:))))). Vilket fint hus dom har byggt uppe på norra Öland:)))) Vi har haft fint väder, dock storm en dag men då tror jag att nästan hela Sverige hade skräp väder.

Näpp nu ska jag nanna kudden med nytt härligt täcke...
 
Hoppas att ni har fantastiska sommardagar...

Stor kram Anne

4 kommentarer:

Välkommen Hem! sa...

Åh så härligt! Här har nedräkningen börjat för snart åker vi till Öland vi med, i två veckor. Om jag längtar??... Vi brukar åka dit och man tröttnar nog aldrig på denna fantastiska ö!
KRAM Judita

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh så mysigt, jag gillar Öland.

Härligt att kunna välja vilka dagar man ska vara ledig.

Må så gott
KRAM

mammaxtre sa...

Det låter som att ni haft det toppenbra. Öland är som ett oskrivet blad för mig, har aldrig varit där :-(

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härliga bilder du visar från ön. Såååå kul att ha er här♥kram