lördag, maj 11

Sist ut antar jag men första delen:))) Stora Bloggdagen 2013

 
.
På väg, bild tagen av Anna...På bild jag, Victoria och Jenny
 


 
Alla sponsorer....




Först ut Malena, blogg Malenami
 

 
 
Ojoj, jag och Victoria. Bild tagen av Anna.....
 



Jannice, ut som nr 2. Väldigt bra föreläsare...
Gillar tanken om Feng Shui....


 
 
Av 130 goodiebags är detta bara några.....
 

 
 
Fräcka lampor på vårat hotel Clarion, Skanstull
 



Fina tjejer, Helena, Pernilla och Anna
Alla 3 hade jag turen att träffa i Kolmården. Bild tagen av Victoria



Stora bloggdagen, som vi har väntat:))) Mååånga av oss. Och att det blev av kan vi tacka fina Jannike. Hade hon inte fixat detta så hade det aldrig blivit av:)

Det började med att det började surras ute på bloggarna för några månader sedan att det skulle bli av och gå av stapeln i Stockholm. Lurade med mig Victoria och min mans kusins fina fru Jenny. Sistnämnda har ingen blogg men hon var inte ensam att inte ha på denna tillställning.

Vi drog upp med min lilla bil och hämtade upp Anna på vägen. Kom upp i tid för att ta del av fina föreläsare.....Man får mycket att tänka på, speciellt med Feng Shui. Härligt att dessa fina tjejer ville ställa upp denna dag. Fantastiskt fina priser av sponsorer och fin Goodiebag:)

Fortsättning kommer imorgon....
 
 
Kramkram Anne

6 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Den som väntar på nåt gott....
Fina bilder! Alltid skoj att se andras foton, alla tänker så olika när dom fotar.

Må så gott & fin fortsättning på helgen önskar jag dig
KRAM

Helenas enkla vardag sa...

Vilken jättefin bild på dig! Anna tar alltid så himla fina kort!
Hoppas snart det blir ngt liknande igen!
Kram Helena

mammaxtre sa...

Fina bilder från en trevlig dag!

Fin bild på dig.

Kram

Anonym sa...

Kul att se dina bilder också!!!! Stor kram

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefina bilder på dig! Både i salen och vid bilen!
Feng shui blev än mer intressant nu. Ha en fin söndag fina du! Kram Nilla

Lena - gott för själen sa...

Så kul att få ta del av allas olika inlägg och olika bilder. Visst hade vi en fantastisk dag/kväll.

Kram Lena