söndag, maj 12

Del 2 Stora Bloggdagen....Och sista bilderna:)

 
 
Sista föreläsaren, Maria med bloggen m.ade b.y m.ary
 

 
 
Stockholmsvy, bilarna kör under hotellet
 

 
 
Jenny & jag, bild tagen av Victoria
 

 
 
Finaste Anna
 



Goa Pia, Anna, Jenny, jag och Victoria.
Bild tagen av okänd man:))




Fina Malena, bild tagen av Victoria




Vår fräscha goa värdinna, Jannike


 
 
Hemfärd, Fina Mia och Anna & jag. Bild tagen av Victoria
 

 
 
Och jag vann ju finaste fatet som jag är
sååå nöjd med från Petras Lera 
 
 
 
 
Godkväll i det fina vädret!
 
 
 
Vad glad man blir när solen skiner, underlättar massor kan jag säga.
 
Fortsättning på stora bloggdagen. Det finns så mycket att skriva om det men det får bli kortfattat. Sist ut bland föreläsarna var Maria, . Hon har gjort en resa kan man verkligen säga. Här sitter man och ojjar sig över huvudvärk men jisses vad denna tjej har varit med om.
 
Kan säga att det var hur trevligt som helst och jag har fått träffa många fina tjejer, jag behöver inte räkna upp er ni vet vem ni är.
 
Det var ganska skönt att landa på kudden efter denna dag och kväll i höga klackar.
 
På vägen hem till staden passade vi på att svänga förbi Zetas i Kungens kurva. Victorias Skoglunds fantastiska Handelsträdgård. Hade vi haft plats i bilen så hade vi nog tyckt in något men det får bli en annan gång:))).
 
 
Stor kram Anne
 
 
 
 

13 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Stor kram själv och hoppas verkligen vi får chans att ses igen .....Pernilla

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Linda sa...

Vilka snygga tjejer!!!
Ja, vilken dag det var. Hoppas att något liknande ordnas snart igen och då ska jag hinna prata med ALLA. :0)

Kram Linda

Anette Willemine sa...

Hørtes ut som du har hatt en herlig Bloggdag med mange fine bloggvenninner!

Her i Norge har vi også jevnlig slike treff, og om et par uker ser jeg frem til å reise til København på et spennende bloggtreff.

Så fin blogg du har! Legger meg til som din følger og inn i min bloggfeed. :)

Ha en strålende uke!

Glad hilsen fra,
Anette Willemine

Anonym sa...

Kul att du var lite "senare" än de flesta andra för nu fick vi ju en dos bloggdag till!
Fatet du vann är verkligen superfint!
Allt gott!
Kram Pia

Life´s Silverlining and I sa...

Stor kram själv! Ser fram emot fler möten. Kram Nilla

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Bella sa...

Så kul att träffas på det här sättet och det låter som ni haft det toppen, kul att du delar med dig!!

Hoppas veckan börjat!

Kramar Bella

Välkommen Hem! sa...

Åh, va det var trevligt! Fast synd att vi inte hann prata mer! Hoppas vi ses snart igen...
KRAM Judita

Nilla Q sa...

Eftersom jag inte var där själv tycker jag det är jättekul att vara med genom andras bilder:)

Vilket fint fat du vann!

Ha det bra!

Kram Pernilla

mammaxtre sa...

Vilka fina tjejer det finns i blogsfären!

Ha en fin dag

dianasdrömmar sa...

Så roligt ni hade utan mig...kram Diana

Tess sa...

Oj vilket fantastiskt fint fat!!!