tisdag, januari 22

Solig kall tisdag....



Plattor från Allrum



Skål med salt från Blomstertorget, Salt och Peppar från Nordik (finns inte längre)
 Klocka Cervera och redskapshållare från Esq



Hallå!


Men oj vilket fint väder det blev idag. Kallt men en härlig sol:)) Idag kom mina 4 plattor beställda från Allrum, finns även hos Små Ideér. Tänkte att dom skall ligga där som en bricka. Får väl sätta ihop dom.


Blir iaf lite roligare på stenskivorna tycker jag.

Jaha dags att ta tag i någon middag.....


Kramkram Anne




11 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åh ..det låter så härligt när alla skriver om solen som lyser över vinterlandskap...här i Göteborg är det bara grått och kallt ..

grymt fina plattor och bra idé du kommit på.

kram

Grodmamman sa...

Vi har också haft en solig dag idag, så härligt!:)
Fina plattor du köpt, var ju jätte fina som "bricka"!:)
Kram

Anna sa...

Undra om man kan ha dem som grytunderlägg??

Skitsnygga var de iaf!

;)

Mamma C sa...

Jättefina var dom.
Kram Mamma C

Stjärnor & Champagne sa...

Anna:) Det tror jag bara man har något under:) Kram Anne

Helenas enkla vardag sa...

Vilka snygga plattor!
Bra ide du kom med!
Kram Helena

Linda sa...

Det där kaklet var verkligen jättesnyggt. Jag är dock tveksam till att sätta upp sådant kakel på större ytor. Jag tycker det är kanonsnyggt men jag som är så ombytlig av mig skulle nog tröttna ganska fort. Och kakel eller klinkers är ju inget man byter var och varannan dag. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

evalevabo sa...

Super duper vill oxå ha.. Men ska ju passa nån stans!!!!!😍

Carola sa...

såå fint det blev med plattorna.
Man kan ju ha dem som "coasters" med kanske..
ha en fin dag!
kram

mammaxtre sa...

Vilken rolig ide med plattorna.

Ha det gott

Unknown sa...

plattorna är så fina!funderade på nått sånt till köket i kanske beige eller grått istället för helvitt.