torsdag, januari 10

Poff sa det....



It´s a mess:)) Men nu är allt borta för denna gången...





Försöker att tänka om lite här hemma


Hallå!



Idag kändes det som dagen D...Borta var det där otrevliga (nästan iaf)som har suttit i bröstet sedan september. Känns som att man kan andas igen. 

Och varför? Jo nu är barnens födelsedagar och julen över!!! Ställer mig ofta frågan "Vad har barnen gjort?" Men sånt är livet:)))) Vi har varandra och jag älskar min familj. Hösten har varit otrevlig och det har inte funnits någon lust med blogg, umgänge...

Sista tiden har gjort att man värderar dom som man har runt omkring sig. Det händer så mycket runt om just nu, både glatt och sorgligt. Det sorgliga önskar jag verkligen att man kunde hoppa över och att alla blev friska och får leva sina liv.


Nog om tråkigt:))




Hoppas att ni mår bra. Idag har det snöat och blåst riktigt kallt. Brrr då är det inte kul med vovve, men ut i ur och skur måste man.

Just nu kör jag genom Google Chrome...Är det någon som vet hur man får texten svart? Det blir bara grått hela tiden...

Hoppas att ni får en skön torsdagkväll, snart ska jag åka och hämta mina nya tofflor som har rest från Americat:) Kan avslöja att mina gamla är det flera hål i efter flera års användning.

Och ta hand om era nära och kära och försök att njuta av livet, det ska jag försöka iaf:))



Stor kram Anne

6 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Ja usch, samma lika hos oss, bara tråkigheter. Vi håller dock huvudet ovanför ytan.

Du måste ha kommit åt något för resten av texten i din blogg är ju svart och normal, inte fet som den också är.

Linda sa...

Tavlan från House Doctor gillas massor.

Har en ålan i mitt huvud på en tavla som jag vill göra av en gammal tjock ram som står i förrådet. Får se om jag får till det. :)

Kram Linda

Grodmamman sa...

Tråkigheter kan man vara utan!:( Jag har haft sådant som legat och gnagt länge, men efter att ha fått ur mig allt och fått rensa luften lite så har jag och den personen en helt annan relation. Vet att det inte alltid är lätt att reda ut saker och det blir ju inte lättare om det är nära släkt som är inblandad. Hoppas att du kan få lite lugn nu.
Här är bara ljusstakarna kvar, men när jag sa att jag skulle ta bort dem nu ikväll ville maken att de skulle vara kvar till på söndag!:)
Kram

Anonym sa...

Gillar tavlan!! Kan tyvärr inte hjälpa dig med texten, men det verkar bara vara inläggets text som är grå??..

Hoppas du får lite vind i dina segel. Stor kram till dig!

Carin sa...

Sorgligt när barnen skall bli måltavlor... :(

Men du gör helt rätt i att tänka på ER och er familj... Slå i från dig energitjuvarna!

Kraaam Carin

Milla sa...

Hoppas du inte känner så VARJE år då det är dags för födelsedagar o jul :=) Men jag vet hur du menar... Jag hoppas innerligt allt vårt eget värstaste elände här hemma ska vara lämnat bakom oss, problemet för min del är att då allt börjar flyta på så dippar man själv... men det är till att jobba på framåt helt enkelt. KRAM !!!