lördag, januari 12

Fredag & lördag...




Halloj!

Vilken dag det var igår:) Igår packade jag en liten korg och var på sjukhuset och hälsade på en gammal god vän som har blivit väldigt sjuk. Vi har inte setts på 20 år men sjutton, det kändes som att vi har träffats jämnt. Det var 2 behövliga timmar för mig att sitta där och tjattra. Och fina M om du läser här så är dessa ord till dig. Du vet att jag håller alla fingrar och tår för att allt skall bli bra och självklart lkommer det att bli det:)))




Just nu donar jag i hemmet, plockar undan, tvättar you name it.

Ikväll är det party för mig och Limestone By The Sea, vår frisör firar 20 år och tänk jag har gått där i 19 år. Tillhör nog inventarierna...



Ha en trevlig lördag...

Kram Anne


7 kommentarer:

promenader på landet sa...

Betyder nog mycket för din vän att du kom på besök, äkta vänskap <3 Kram Maria

Sabina sa...

Så tråkigt med din vän, hoppas det ordnar sig.
Anyway, ha så kul ikväll! Vilken lycka att ha en frisör som är så bra att du gått där i 19 år. Det är nog värt att firas!
kram Sabina

Milla sa...

Du är en fantastisk vän! Ska berätta en sak. Sen jag blev "sjuk" då för ett år sedan, så har jag märkt på mig själv (ja det är lite så fortfarande) att jag drar mig för att kontakta folk efter ett tag. För att alla då frågar "hur är det?" och man inte vet vad man ska svara. Ska man vara ärlig, eller svara som förväntas, eller vad ÄR det som förväntas?! Under den jobbigaste tiden var jag så glad när någon hörde av sig och kollade läget, istället för att jag själv fick göra det. Same same egentligen, men stor skillnad just då.
KRAM Milla

Coolaannna sa...

att vara medmänniska..fin egenskap!

Kram Anna

Mamma C sa...

Hoppas att din helg blev bra.
Kram Mamma C

Fröken L sa...

M blev nog otroligt glad att du kom. Det hon går igenom nu är inget man ens kan föreställa sig. Att få ha nära och kära omkring sig betyder allt. Men hon är en stark människa och jag är övertygad om att hon kommer att klara den här kampen.

Kram Dila

Bella sa...

Håller också tummar och tår för att det kommer gå bra för din vän och att du fick en trevlig kväll!!

Kramar Bella