torsdag, augusti 23

Tack...



Ljuvlig Hortensia inhandlad idag, ni som bor i Linköpingstrakten
så har Blomstertorget 30% på krukväxter, uteväxter just nu.
Vi köpte även ett vitt hortensia träd....




Tack för alla tips om foundation och gud vet allt:)) . Verkar vara övervägande Bare Minerals....Skall checka lite i helgen.

Huh vad det blev natt här över huset, mörka mörka moln drog in, kom endast några droppar. Såg ut som att det skulle bli världens oväder....Imorgon får man bli lite "förälder på stan". Vi har RixFM festival här i staden som drog igång idag. Tonåringarna ska hänga:) Hänga, ja vem sjutton började med det ordet i sammanhanget? Chilla, seriöst och gud vet allt...


Stor kram Anne

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vad fin den var! Och ljusstaken i fönstret var också fin!
Kram Helena

Aratorps Lena sa...

Hahaha! Chill morsan, chill...

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin hortensia och ljusstaken i fönstret.Ha en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Life´s Silverlining and I sa...

Älskar hortensia:) jag är inte ett jättefan av bare minerals, har testat men tycker hr foundation funkar bättre på mig men jag kanske inte har tillräcklig erfarenhet. Men på mig blev det som ett puderlager som jag inte gilade. Lycka till i valet! Kram Nilla