tisdag, augusti 14

Inga mer ryschiga saker....




Gärna ett par i denna färg:)





2ND Day, gillar t-shirt stuket....




Skulle ha investerat i ett par beiga Please, men blev inte av.
Älskar dessa byxor som alla andra...

Samtliga bilder hämtade från nätet


Kanske låter lite kaxigt men INGET mera Odd Molly i min garderob....Knappt Chill Norway heller!

Känns som att OM har gjort sitt iaf för mig. Längtar inte till hösten men snart vill jag nog bulsa på
mig igen, lika mycket som jag vill slänga av mig eländet och gå i shorts och tunna skor.

Det här är nog den jobbigaste årstiden när man ska inhandla jackor, stövlar.....


Hoppas att ni har haft en bra start på veckan:)


Kram Anne

12 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

känner EXAKT likadant .....inte en volang så långt ögat når ....*skrattar..

Kram

Pernilla På Piazzan

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Verkligen snygga grejer du visar. Håller med, jag är ingen volangtjej:) Nu blev jag shoppingsugen, kram Victoria

Life´s Silverlining and I sa...

Chill norway har inte mycket ryshpysh alls i höst. Men jag har inte heller fallit för mycket alls än, från något märke. Kram

Aratorps Lena sa...

Halloj darling! Jag har aldrig varit en OM-tjej... Man de stövlarna (i den färgen) provade jag häromdagen. Liiiite för höga, men det kanske inte känns så med jeans under (hade klänning) och beige Please ligger ju i min hylla sen länge. Äääälskar Please...Jag njuter i Stokcholm... Kramis

A House With A View sa...

Riktigt läckra kläder!!! Jag gillar både den tuffa stilen och den mer romantiska, tenderar nog att köpa mer av det sistnämnda tror jag. Men jag trivs vansinnigt bra i lite mer tuffa kläder så jag kikar mer och mer på dem i butikerna numera har jag märkt:) Jag har gjort en beställning på lite sommar-rea-plagg och om jag inte minns fel blev det nog romantik över dem, haha!!!

Kraaaaaaaaaaaam aka

HOUSE of ADELA sa...

Mmmm....snyggt!! Gärna primeboots för mig med=) Gillar att blanda,kan få var med någon volang än, men tyvärr har ALLA butiker, kedjor m m tjatat sönder det romantiska modet...

Kram
Adela

Helenas enkla vardag sa...

Please har jag fallit för och primeboots likaså, tyvärr är mina en anings för stora tyvärr! annars har jag hittat en del Hunky dory som jag skulle kunna tänka mig!
Kram Kram Helena

Nilla Q sa...

Nu har jag ju aldrig varit mycket för volanger och sånt, hur snyggt jag än tycker det är på andra! det du visar i dag däremot...Särskilt T-shit och stövlar:)

Kram Pernilla

Bara Sara sa...

Åh de stövlarna och de byxorna är bara så snygga!

Jenny sa...

Hej Anne!
Har faktiskt oxå tröttnat lite på den romantiska stilen..de där byxorna du visar är ju supersnygga, vill ha!! :)

Kraam Jenny

Välkommen Hem! sa...

Sketasnyggt!! (på ren östgötska...)
Tänkte köpa EXAKT samma outfit men tyvärr ser man ju den på nästan alla bloggar de senaste veckorna. Och i och för sig... varför inte..? Kanske alla som bloggar kan ha det så känner vi igen varann, en slags "bloggoutfit", haha!
Kram o ha det fint!

Carin sa...

Hallå darling! Stövlarna - to die for.... Men efter att ha tillbringat några timmar för mycket i sadeln, så har jag ganska kraftiga vader, vilket innebär problem med de flesta stövlar... :(
Så utbudet är ganska begränsat när jag skall köpa och får ofta bli den lite lägre varianten.... ;-)

Kraaam Carin