torsdag, juni 14

En gårdagens:)....









Idag är det nästan färdigt har inte hunnit ta några bilder. Oj så skönt att det äntligen blivit av, att vi har blivit av med nästan all pall med sten på framsidan typ ett år tillbaka. Killarna som är här och jobbar är så duktiga, trevliga....Samma killar som grävde hålet för poolen.

Skolavslutning, en slutade 8:an och en 4:an....Herregud vad mina små barn har blivit stora. Det var inte länge sedan dom hade napp, snuttefilt och blöjor. Nästa termin ska vi börja kolla runt gymnasieskolor.

Idag funkar äntligen nätet igen, man blir så låst när det strular....

Ps. Är det någon som är duktig på FB? Ingen ser mina inlägg som jag gör på Wallen:(


Stor kram Anne

8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Blir ju superbra! Tur man kan ta till hjälp ibland! Förra året hade vi två killar som la ut kantsten runt rabatter och på lite andra ställen. I år har vi haft en kille som går målarprogrammet som gjorde sin prao här hos oss (mot lite ersättning så klart. Superbra när saker och ting blir gjorda! Nu har vi snickrat ihop ett altanbord "typ Mias". Min J är ute och oljar in det nu!
Kram Helena

Life´s Silverlining and I sa...

Det där blir ju superfint! Det gör så mycket med stengång istället för asfalt. Ja de växer så fort min stora gick ut 7 an igår och mina små 2 an :) kram Nilla

A House With A View sa...

Så himla fint det blir!!!!! Älskar fin stenläggning, det gör så jättemycket för intrycket!!!! Vi har inte kommit så långt hos oss *längtar*:)

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

MITT VITA HUS sa...

Det blir riktigt fint:)

Anna sa...

Kan inte du skriva vad för sten ni lagt, färg och så!! Vi håller på att titta på det nu nämligen... :)

Blir jättefint verkligen!

Kram

mitt liv som jag sa...

SÅ fint det blir! Ja men du visst springer tiden iväg, min äldste son gick ut 6:an idag, kan inte fatta det :). Ha det gott! Kram Jennifer

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Supersnyggt! Ert hus är verkligen härligt. Kramkram Victoria

Anonym sa...

Så fint det blir!