torsdag, maj 17

Kristi.....



Mums, hamburgare med fetaost....



Förgätmigej plockade i min  trädgård...




Min första regnbåge för i år.....



Halloj halloj!!!!

Lustigt väder eller?? Regn, sol, varmt och kallt. Jag får inte ihop det riktigt:(. Förra året var maj kallt och i år är det kallt igen....Nu vill jag ha värme innan jag ska till värme.

Vi sitter och bokar hotell, 1:a natten klar i Miami men oh my god vad hotell det finns överallt. Man pendlar mellan priset, standard och avstånd. Ja det är inte lätt men vi får nog ihop det till slut. Resan och hyrbil är iaf klar:).

Hoppas att ni har haft en bra kristi....Jag har fått hem mannen och stora sonen från Lund efter ett test på sonen med operation, skönt att få hem dom hela:) och skönt att vara en familj. Hur det än är så är det tråkigt när några "försvinner" och man måste sova ensam. Är ju allt lite mörkrädd och orolig första natten när maken är borta. Nääee nu är det dags att stoppa grabbarna i säng, trots allt har dom ju lov i morgon men en annan måste jobba. Tjopp tjopp natti natti.


Kram Anne


4 kommentarer:

kardemumma sa...

Hej Anne! Kom ihåg att besöka Sanibel Island! Väldigt mysigt och en där finns en läcker antikvitetsaffär som inte går av för hackor :))
Jag säger bara " Happy Shopping"
Vi käkade otroligt gott på Macaroni Grill samt på Outback. Hur mumsigt som helst!
Finns på några ställen i Florida!
Kram på dig!
Carina

Room of karma sa...

Vilken härlig dag i bilder!

Att fånga regnbågen. Coolt har aldrig tänkt idén. Det skall jag göra nästa gång den dyker fram här. Tack för en rolig idé!

Önskar dig en fin fredag!

kram CC

Helenas enkla vardag sa...

De där hamburgarna såg lovely ut!
Berätta vilket hotel ni väljer sedan! Kul om man kommeriväg och ha rekomendationer!
Kram Helena

Anonym sa...

Ett hotelltips i Miami är Mondrian. Vi var där i påskas och kan varmt rekommendera det! Finns lägenheter där att hyra om man vill det. Var även på västkusten och Sanibel som rek av Carina och kan bara hålla med henne. Vi var på Captiva utanför Sanibel och kombinationen öst med storstad och västkust med lugn är optimal! Reste med två pojkar 12 och 16 kan ju även tilläggas, så omväxling var bra att planera in... Finns fler tips om så önskas! / Sara - nkpg