söndag, april 8

Längtan....




Att ha en längtan till sommaren......


Tjohoooooooooooooo!!!!! Påskdagen 2012, påsken har snart sprungit förbi med en väääldans fart.

Våra goa goa vänner från Göteborg åkte hem på förmiddagen. Vi hade väldigt trevligt igår och det är så kul att se barnen hitta varandra fast dom inte har setts på lääääänge. Vi har fått en fantastisk höna av dom:))))

Jag gör köttbullar till en liten enkel påsklunch till morgondagen. Mormor och morfar ska komma en sväng och äta upp sig lite hihi. Det blir inget märkvärdigt bara lite köttbullar, jansson, prinskorv ja ni vet ju vad som hör till. Alldeles för fet mat för mig sedan jag fick problemas i magen!!!!

Men imorgon är det 2 veckor sedan jag slutade med kolhydrater för att se om jag kan bli bättre i magen. Dock har jag blivit lite bättre innan men jag vill se om jag kan förbättra den. Och på vägen har sötsuget försvunnit men det har allt blivit lite godis i helgen och jesus vad mycket piggare jag har blivit:)))). Hoppas att ni har haft en skön påsk med mycket gott och onyttigheter. Här njuter jag av ett glas rosé....



Kram Anne

5 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Men vilken härlig bild! Längtar också till sommaren :). Ha en fortsatt bra påsk och hoppas du slipper problem med magen. Kram Jennifer

♥Linda♥ sa...

Här har du en till som gärna vill ha sommar NU! Din pool ser fantastiskt lockande ut...

Kul att er påsk har varit så bra hittills, hoppas resten blir lika bra.
Kram Linda

Två systrar sa...

Hallåj!! Glad påsk vännen! NI har ju pool....vilken sort har ni? Vi funderar starkt på pool, vilka tips har du? Fallgropar?
Kram kram C

Hemma på Sjuan sa...

Javisst längtar man till sommaren. Så härligt med egen pool!
Ser fram emot att höra hur det går för dig med magen jag har oxå problem med min mage och äter mindre kolhydrater men har haft svårt med sockret nu i påsk....
Kram

Mamma C sa...

Du är inte ensam om att längta till sommaren, värmen och solen.
Kram Mamma C