söndag, mars 18

Lite tips och lite off....



Snygga trosor:)


Jag är lite inne på tips nu, kanske kan bero på att jag känner mig lite off med bloggandet. Har inte kikat in till er men jag kommer, är snart där igen. Men jag tror att många av er känner igen er:).

Idag har det mest varit en hysterisk dag tycker jag med fixande hit och dit ...Ja så kan det vara ibland.

Har glömt att tipsa om Sloggi, ja just Sloggi. För mig har alltid det märket varit = med något som gamla tanter använder. Men för ett tag sedan investerade jag i dessa, Invisible Cotton Shorts. Finns i svart och vitt och passar mig perfekt. Och faktiskt även snygga!!!

Och psst, har varit och sprutat Clean Skin idag igen och YES, det är jag. Japp jag är en sådan människa som måste bo in sig lite på både det ena och andra  men det får nog bli en Clean Skin....Och har ni inte testat någon av Clean parfymerna så för sjutton gå och ställ er och lukta och spruta för fullt för jag lovar att det finns säkert någon ni trillar dit på:)...Och jag rekommenderar Skin och Warm Cotton:))))))....

Tack alla "goa, fina" som kikar in till mig...


Kram Anne

15 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Men va snygg du var i trosorna Anne ;-)

Fröken Tindra sa...

Jaha, då får jag sälla mig till tantgänget då... ;0) Fina trosor! Funkar de även på mer kurviga personer tro?! Är ju inte lika slät i formen som hon på fotot...
Ha en bra dag!
Kram!

Anna sa...

Toppen! Tack för tipsen! Blev väldigt nyfiken på parfymen...

Kram

Anna sa...

Toppen! Tack för tipsen! Blev väldigt nyfiken på parfymen...

Kram

Mamma C sa...

Tack så mycket för båda tipsen. Både parfym och trosa. Parfymen får jag ta och kolla upp nästa gång jag flyger på semester. Trosorna får man ta sig en koll på nästa gång man är i stan.
Kram Mamma C

Nilla Q sa...

Snygga! Måste kollas upp:)

Kram Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Snygga trosor, bra när "kanterna" inte syns.
Kram Suss

Anonym sa...

Fresh Laundry ... Finns i mitt badrumsskåp och det är tredje flaskan!!

Kram på dig :) Linda (antar att jag måste skriva sand mellan tårna för att du ska veta vilken Linda)

Är ju väldigt lite i denna bloggvärld

Anna sa...

Jag gillar verkligen den där trosorna jag med!

Ha en fin vecka!

mitt liv som jag sa...

Ja det var väldigt snygga trosor. Har väl haft lite samma känsla som du gällande Sloggi, men de där var både snygga och såg sköna ut :)! Må så gott! Kram Jennifer

Lovely Things! sa...

Jättesöta trosor. Dessa skall jag absolut köpa.
Kram Annika

HEMLÄNGTAN sa...

Ja det här med bloggandet går verkligen upp och ned. Men det är ju skönt att det får vara så, annars skulle man aldrig orka att hålla på.

Ha en finfin dag!
Kram

Hemma på Sjuan sa...

Har skickat en utmaning vidare till dig idag. Kolla in hos mig, och svara om du har lust :)
Kram Suss

Blåbärs och smultronstället sa...

Tack för tipset, måste genast kolla in Sloggitrosorna!
Cleanparfymen är min dotters favorit,det luktar så fräscht, kommer inte ihåg om hon har Cotton...
Skönt med din styrka i ett par Ray ban, jag har haft styrka i mina solglasögon i många år, men nu vill jag ha ett par nya tuffa...
Kram Susanne

Annisen sa...

Visst är Sloggisarna är de bästa trosorna! Inga fula sömmar som syns och de är så sköna och mjuka och de skär inte in alls. Galet bra alltså, även om man inte har modellfigur ;)
Kramar / Annisen