måndag, februari 27

Present....


Pippihus från E-teak Linköping







Måste bara få visa det fina pippihuset jag fick av min vän H häromdagen. Jag hade ju stirrat mig blind på ett rött tvåvåningshus i 3 trädgårdar i mitt område. Men sen kom jag hem till H en morgon och fick syn på detta söta hus.....Jag tycker att det är lovely. Tack igen goa vän:)).


Och en stor kram till er alla som kämpar på ett eller annat vis.....

Måndag igen, typ bara måndagar och fredagar känns det som. Men det är bara att ta tag i veckan och bokföringen.


Stor kram Anne





8 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Men vilken fin present, vad härligt det är med så goa vänner!
Ha en bra dag!
Kram Jennifer

Unknown sa...

En av de fineste fuglematerene jeg har sett!
Jeg tar den klemmen, og sender en til deg :)
Ha en fin uke!

alegni sa...

det liknar ett vitt muminhus, så vem vet vem som dyker upp i det så småningom. ;)
kram
ingela

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Vilken fin present, hur söt som helst. Ha en bra dag!

a piece of happiness sa...

Åh vilket fint litet hus. Jag älska ju mina små pippisar utanför fönstret...snacka om vuxenpoäng ;-)

Lovely Things! sa...

Den är ju bara såååå fin, urcool!
Kram Annika

Mamma C sa...

Nu är det snart onsdag, så det går rätt snabbt framåt. Det var ett gulligt litet fågelhus.
Kram Mamma C

House number 11 sa...

Så fint! Det finaste fågelmatare jag sett faktiskt!
Underbart!
Kram