lördag, november 12

Halv åtta...



Ja då var det dags igen för middag nr 2 ikväll....Ja det är dom som har dragit igång "eländet" som vi ska till. Hoppas att dom svettas ordentligt, hihi...Och förresten kan man ta med mixer och mixa maten när man har ont i tanden igen? Kanske en bra idé?? Eller kanske inte hihi...En ipren och toppa med 2 panodil så är vi på banan igen, bara lite svårt med tuggandet. Känns skönt att det inte är jag som står vid spisen ikväll:)....

Menyn har skickats ut och jag kan säga att min meny känns som en lunchrestaurangs meny när jag hittills har läst 2 st. Att man aldrig lär sig....Ja det får bli som det blir, jag kan inte göra något åt det nu....
Lovar att ni kommer att få alla recept när detta är avslutat. Ha en skön kväll.

Kram Anne 

4 kommentarer:

H A J sa...

Låter härligt!! Mindre härligt med tanden...
Ha en hääärlig kväll!
Kram

a piece of happiness sa...

Tävlar ni? Det har jag inte begripit.

Ont i tanden...stackars dig :(

Aratorps Lena sa...

Det låter så supermystigt med meny och tillbehör!!! Stå ut med den j-a tanden bara... Kram!

Fånga dagen sa...

Sugrör är min idé. Inta allt i flytande form det är ju trevligt :)
Hoppas att allt blev bra i alla fall.
Kram på dig
Lena