tisdag, juni 7

Tips, sant eller inte sant?


Nyhet från Nivea...ÄNTLIGEN:) For Black & White. Inga vita märken eller gulnade fläckar på dina kläder, japp det lovar denna roll-on från Nivea för ynka ca 30 kronor. Jag har inte sett en sådan på marknaden innan, har ni? I något annat märke? Jag vet själv hur bråttom man har ibland att ta på sig när man nyss har smörjt runt under armarna och fläckarna är där....Jag skall iaf pröva denna för fläckarna är inget kul och gott luktar den också:) 

Kram Anne

13 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Du får komma med utvärderingen sen :)

Josefin

Hem och Lycka sa...

Säger som Josefin, inväntar review ;-)

kram Mia

a piece of happiness sa...

Jag måste säga att jag aldrig har haft så bråttom att jag inte ha torkat innan jag har satt på mig kläderna ;)

Mamma C sa...

Då får du tala om sedan om den håller vad den lovar.
Kram Mamma C

Fiffiga Systrar sa...

Den ska köpas och testas!

MITT VITA HUS sa...

Åh den har jag inte sett, återkom gärna när du testat:)) kram

Fröken L sa...

Jag är också nyfiken på ditt utlåtande. Håller den vad den lovar är det alldeles strålande.

Kram Dila

mammaxtre sa...

Fläckar är verkligen inte trveligt. Hoppas den är bra.

Ha en fin onsdag

Carin sa...

Väntar med spänning på utlåtande! Efter som jag är en ständig tidsoptimist, så händer det allt som oftast att tröjan åker på innan man riktigt har hunnit att torka... ;-)

Sköt om dig, raring!
Kram kram Carin

TIDSOPTIMISTEN sa...

Du får återkomma sen och berätta om det verkligen fungerar, spännade!

Kram F

TIDSOPTIMISTEN sa...

Du får återkomma sen och berätta om det verkligen fungerar, spännade!

Kram F

H A J sa...

God kvällen!
Phu, jisses vad allt går i 190 just nu! Hinner ju inte ens med att kommentera.
H kom hem med samma deo idag. Både till honom och herrvarianten till honom. Ska bli intressant och se om dom håller måttet!
Skolavslutning i morgon och besök från Unön och Allerum!
Massor av kramar
Jenny
Hälsa familjen

HAGAB Hus och Hem sa...

Åh, det där vill jag se resultatet av :-)
Hälsningar
Anna-Maria