söndag, maj 15

PW i full fart & och en fråga...




Hallå alla goa:) Brrrr helgen snart slut, ångesten kryper sakta på. Började morgonen med 1 mils PW i skogen i spåret. Hm en PW med en Gordon Setter är ingen vanlig PW, näe då här traskas det i full fart och ligger någon före då ska hon bara om och matte hänger på i rask rask takt kan jag säga. Hoppas att ni har haft en skön helg, här har det varit full fart med både det ena och andra och barnen fick dras med gamlingarna på Tony Hawk. Herregud vilka duktiga Inlinesåkare från Japan och skateboardåkare från Usa. Det var riktigt fräckt kan jag säga. Tack Linköpings Kommun för att ni tog hit dom för barn, ungomar och vuxna. Tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av dessa fårskinnssittunderlag från Rusta? Var och kollade på dom igår men har inte bestämt mig. Men fint i köket på kalla stolar. Svarta hade jag tänkt mig....Tyckte att dom verkade helt ok. Har Ikeas fula grå idag men dom börjar se för taskiga ut. Japp det tåls att tänka på...
Ha det gott...

Kram Anne

9 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Visste inte ens om att de hade skinn på Rusta. Men då kan de ju inte kosta skjortan heller så kör på ett par nya ;)

Cecilia sa...

Jag har köpt Rustas fårskinn. Helt OK kvalitet och med tanke på att de bara är några tior dyrare än IKEAs "låtsasskinn" så är de väldigt prisvärda!

Välj dynorna med omsorg i butiken för vissa är inte så lockiga, utan mer raka i ullen.

Grodmamman sa...

Härligt med lång pw! Här har det blivit två långa joggingrundor, känns i benen nu ikväll!:)
Kram

Aratorps Lena sa...

Gokväll! Spännande möte för grabbarna! Vi har fårskinnspölar från Shepherd (295-/st) och fuskskinn från GRAND (129-/st) men Rustas har jag aldrig set... Lycka till! Kramis!

mammaxtre sa...

Det var ingen dålig PW runda. Vad härligt!

Tulipa sa...

Hej Anne!

Jag köpte i äkta fårskinn från Skandilock design, svart. Ligger jättebra på Tolix och håller sig fint. Såg sen att Rusta hade för en betydligt mindre peng, men det är klart annan kvalitet (och jag skulle bara köpa en dessutom!). Dock värmer det gott om rumpan så det är ett bra köp plus att det är snyggt!

Kram Mariette

Bella sa...

Har ingen erfarenhet av Rustas fårskinn, men de är riktigt snygga att titta på i alla fall :)

Hoppas du får en trevlig söndagkväll och att du blir nöjd med fårskinnen om du köper dem!

Kramar Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Cecilia:) Tack för tipset/ Kram Anne

Mamma C sa...

Hade inte en susning att Rusta hade dessa. Kanske skulle ta sig en titt dit själv .
Kram Mamma C