söndag, april 17

Kaos, duktig och lortfia:)


 Kaos......


Alltid duktig...:)


Alltid lortfia, snuskfia:).....Ju smutsigare desto bättre tycker
 hon men inte matte så nu är hon nybadad för kvällen

Halloj på er därute:)....Har ni haft lika härligt väder som vi? Morgonen började med en långis med bästa H och Millie. Oj vad vi tjattrar när vi är ute och går. Ja sen blev det fika hos goaste P & S på gamla gatan. Mums vilka goooda muffins "bakfamiljen" hade gjort. Sen har vi bara varit, iaf jag maken har tvättat bilarna som verkligen behövde en tvätt. Snart skall jag krypa ner mellan lakanen, Ludde bygger lego på övervåningen och Wictor har nattgäst, japp det är ju påsklov imorgon.....

Stor kram Anne

6 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Att han inte kom hit och tvättade våra bilar också ;) Det hade verkligen behövts...

Hoppas allt är bra med dig vännen. Den där trädgården känner jag igen, ser precis ut som min...

Kram, Jenny

a piece of happiness sa...

Efter kaos kommer solsken.....eh ;)

A House With A View sa...

Wiiiieee vad spännande!! Önskar att jag hade sånt trevligt på gång på min tomt!!! Kommer bli kanon!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

House number 15 sa...

Ojjojj! Det var väldans vad det grävs
i din trädgård;)) Men vad härligt med en pool!! Förstår att vovven trivs där....

Ha det gott!
Kram C

Lilla gårdshuset sa...

Min hund är också en riktig liten lortfia! Ju äckligare det luktar desto bättre smakar det tydligen;).

Kramis/Heléne

Anonym sa...

Låter som ni haft en riktigt härlig helg! Ja, att gräva i trädgården är ju oftast smått kaosartat, men tänk vad fiiiint det kommer att bli sedan! :)
kramar!