lördag, april 23

Happy Easter....



Till er alla goa:).....Mmmm drömmer om denna till poolen, eller maken ska ha en säger han. Svart borde vara mest praktisk om man skulle välja mellan svart och vit. Kan se framför mig svarta mögelfläckar på en vit, hujeda mig. När vi var på Skanör i somras hade hotellet 2 stycken vid poolen, så skönt att bara slappa i dom. Jag hoppas att ni har en fantastisk påskafton med mycket godis och bara är!!! Vi väntar in grannar från gamla gatan, sjutton var är dom hihi???? Ha en skön fortsatt kväll...

Stor kram Anne

6 kommentarer:

H A J sa...

Ååå, tänk och ligga och slappa i dom vid poolen!! Alfred är inte ett dugg avis på Ludde, hi hi! Grattis till Ludde, den lille uppfinnaren! Fru Fortuna gillar vi!! :))
Vi har varit i Malmö och Köpenhamn. Planen var zoo men det var så himla lång kö så vi tog Tivoli istället. Trevligt! Sol, värme, pilsner, pölse, karuseller, Lisbeth Dahl butik osv.....
Kram Jenny

Grodmamman sa...

Ser inte helt fel ut att ligga och slappa i en sådan där! Skulle jag gärna ha här hemma också.
Kram

Mamma C sa...

Svart låter bäst tycker jag. Ser mycket skön ut att ligga och slappa i.
Kram mamma C

mammaxtre sa...

Jag drömmer om en fatboy. Vill ha en röd att ha inomhus på landet. Tror att det nog blir en sådan :-)

Ha en fortsatt fin påsk

Helenas loggbok sa...

Inte helt fel att ligga i en sådan goding...

Har varit i Champagne i helgen och tänkte på dig! Du har säkert varit där flera gånger eftersom du är förtjust i champagne. Om inte så åk dit! Så vackert och häftigt!

Stor kram och hoppas du får en bra start på veckan!
Helena

HEMLÄNGTAN sa...

Åå, dessa är underbara. På min förra jobb sålde vi Fatboy och det är verkligen bra grejer. Kan tänka mig att de passar bra vid poolen.

Hoppas påsken varit bra!!!

Kram, Jenny