onsdag, april 20

Halloj....







Bilder hämtade från nätet, Marthastewart.com


Hur har ni det i vårvädret? Åhh vilket väder och jag hoppas att det håller i sig i påsk så att vi alla får njuta av detta väder ordentligt. Jag har grävare utanför fönstret till kl 7-16 sen i torsdags, och jag hoppas att dom blir färdiga imorgon. Tyvärr har dom stött på en stoooor stoooor sten i sista hörnet. Jag tror inte att våra grannar är så förtjusta i oss just nu hihi:). Jag är så stolt över mig själv, har varit ute och sprungit igen och idag gick det lättare. Nu är jag på gång, är det någon mer som är på gång???? Ha det gott...

Kram Anne

18 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Jaaag! Har gjort två rundor på tre dagar.... Nu jävlar! Hihi... Ses vi på Blåkulla, snyggo? :)

Signe 1 sa...

du kommer bli som ett sträck till sommaren, fniss,,,,heja heja heja!!

p&k s

Malin sa...

vad håller du och Sofia på med egentligen? Ska ni bli värsta ironwomen eller ? he he. Ni kommerva snyggast på stranden i sommar iallafall, jag kommer att vara tjockast, har 10 kg kvar och de sitter allihop på magen ovanför ärret. Inez hälsar att hon vill bada i poolen när den är klar, hon älskar att bada.

Lilla gårdshuset sa...

Nja kan inte påstå att jag är på gång. Och speciellt inte efter en tung dag som denna. Men du är minsann duktig och på gång:).

Kramis/Heléne

Mariette sa...

Heja dig!

Jag har varit på gång i ett år..*ler*...och det är bara att köra på!
Det känns så bra i hela kroppen när man är duktig!

Lycka till med stenen!

Kram Mariette

Villa Carl Larsson sa...

Glad påsk Anne :)

Kram Josefin

Ullis sa...

Helloouu Anne! Glad påsk!! Måste ju säga att snygg-kostym-TK passar mycket bra i jobbar-TK-style, haha! :)

Å en sak till; springa?? Är du riktigt riktig? ;)

Smultron på ett strå sa...

Glad påsk till dej också!!! Vad duktig du är som är "på gång"! Jag planerar för att vara på gång, längre än så har jag inte kommit, men varje resa börjar ju med ett steg...//kram maria

Grodmamman sa...

Jag är nog också på gång!;) Fyra rundor sedan förra söndagen, varannan dag det sista. Ska snart ta dagens runda!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Glad påsk min lilla kyckling..njut nu vännen i leran.
Kram Lotta

Helenas loggbok sa...

Vad duktig du är! Visst är det härlig när man kommer igång!?! Jag har sprungit hela vintern, men varit lite dålig på det sista veckorna. Ska ta tag i det igen efter påsk.
Hoppas du får en härlig påsk med varmt och fint väder! Imorgon drar vi till Paris över påsken. Härligt!
Stora påskkramar
Helena

HEMLÄNGTAN sa...

Bra där Anne!!! Vilken härlig känsla det är när man kommer ut i löparspåret. Har själv varit ute idag men det gick inge vidare...

Kram, Jenny

H A J sa...

Så duktig du är!! Visst är det gött när man väl kommer igång!!! Massor av pussar o kramar till hela familjen!! :)

millandante sa...

Vilka läckra bilder!!
Nej, inget spring i benen här, har precis lärt mig gå efter sjukdomen, så löpningen får vänta ett tag till... (sanningen är nog att jag inte hade sprungit ändå...;) men jag är på gång till Blåkulla, hihi;)
Önskar dig en fin påskhelg!!
Kram

alegni sa...

fortsätter du att springa på det där viset, kommer du ju att försvinna till sommaren ;)
glad påsk hur som helst!
kram
ingela

mammaxtre sa...

Vad duktig du är som tar dig ut på dina löparrundor. Trist att störa grannarna, förstår att du tänker på detta endel. Man vill ju inte störa så är det ju.

Ha det gott och Glad påsk

Fröken Tindra sa...

Jag är inte på gång... Tyvärr. Men du är duktig du!
Önskar dig en riktigt Glad Påsk!
Kram!

MITT VITA HUS sa...

Heja heja! Själv går det lite så där med PW rundorna, men jag kämpar på:))

Glad Påsk!

Kraam