tisdag, mars 1

And the winner is.....


Anna Kristina sa...

Å, skulle verkligen behöva en sån skylt till vårt hus. Allt sedan ommålningen i somras har vi varit utan och allt sedan dess har jag blivit utskälld av blombud, taxichaufförer och annat folk som inte hittar till oss. På skylten ska det därför kort och gott stå 47.

Stort grattis till dig Anna-Kristina. Nu behöver ingen vara arg på dig längre, hihi....Maila mig så att jag får din mailadress så Ramsign kan kontakta dig. Psst är inget avis, näedåååå... Och som vanligt så önskar jag att alla hade fått en skylt. Tack för att ni alla var med och tävlade.

Kram Anne



5 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Grattis till vinnaren och tack för fin tävling, Anne! Jag hinner inte riktigt med att kommentera varje dag, märker jag. Men jag finns där... Kramen

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till Anna Kristina och tack för en fin tävling!
Kram

Mamma C sa...

Grattis till lyckliga Ann-Kristin.
Kram Mamma C

A House With A View sa...

SToooort grattis till den lycklige vinnaren, är såå himla avis!! Tack för en fin utlottning också!!

Kraaaaaaaaaaaam aka

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis til den fina skylten!!

Klem Anna