söndag, oktober 3

Söndagen går fort när man har roligt.....

Hej alla goa!!!! Idag har dagen bara försvunnit...Har varit på landet och hämtat vattenskotern, sonen har varit på skatekurs och sen har vi varit i huset. Vi har gjort en dörröppning stor mellan vardagsrum och kök, skruvat bort saker osv osv.....Jag kan inte smälta att mellanplanet är sååå stort. Jag går och myser i huset som en hustomte i all röra. Här är knopparna från Kvänum som sitter på alla skåp. Har plockat bort alla halvmånar från alla lådor, vill nog ha knoppar på allt. Eller vad tycker ni? Blir det för mycket knoppar? Så här vitt är inte köket som det ser ut på bilden, det är gräddfärgat men skall bli vitt vitt vitt......Herregud kan inte fatta att jag har fått ett sååå stort kök:). Ha en fantastiskt fortsatt söndag, nu skall jag göra toast till barnen i mackmaskinen som vi säger hihi. Hoppas att ni inte blir trötta på mig med allt tjat om nya huset....

Stor stor kram Anne 

22 kommentarer:

House number 15 sa...

Inte blir jag trött utan jag vill se mer av det nya HUSET. Det ska bli spännande att följa "förvandlingen";)) Svårt att säga om knopparna när man inte har någon helhet men annars är det snyggt att ha 2 olika beslag.

Ha det gott!
Kramkram

Fröken Grön sa...

Så härligt att ni har fått tillgång till huset nu, och så trevligt att vi läsare får vara med "from scratch". Du verkar vara så där härligt nyförälskad som man är när man tassar runt i sitt nya hem, och när man ser bilderna är det lätt att förstå den kärleken! Förstår att du har fixat och möblerat i dina tankar hundratals gånger redan, - gott att drömmen äntligen är verklig!

Fröken Tindra sa...

Det är ingen fara, än har jag inte tröttnat. =0) Skall bli kul att få se mer.
Ha en skön vecka!
Kram!

Sommerlyst sa...

ÅÅÅÅ grattis med det nye huset! Endelig kan dere begynne med å gjøre det til deres!

Så spennende og så kjekt! Huset ser helt fantastisk ut og jeg GLEDER meg til å få se mer!!!

ha en strålande uke!!!

klem

HEMLÄNGTAN sa...

Det är bara roligt att läsa om nya huset, mer sånt!!!
Förstår att du går runt å myser. Börjar orken komma tillbaka nu?

Ha dé underbart vännen!

Kram, Jenny

Mamma C sa...

Inte blir man trött, bara roligt att få vara med i ert nya hus.
Kram Mamma C

hemma hos lilla mej sa...

Ja inte blir man trött inte.Vill bara se mer och mer av erat nya hus bara så fint.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

Aratorps Lena sa...

Gumman, vi tål mer än så, tro mig! ;) Vi vill ju ha MER! KRAAAM!

HOUSE of ADELA sa...

Spännande...tänk så roligt att få flytta till ett stort fint hus! Jag vill verkligen se mer om det...tröttnar aldrig;)

Kramis
Adela

Anonym sa...

Nej vi blir inte trötta. Vi vill se fler bilder och höra mer om hur ni ska göra. NYFIKEN!! Det låter som att det kommer bli superfint! kramar

Maritta sa...

Här blir vi aldrig trötta på inlägg om ert nya hus. Det är ju det vi vill se!!! Det verkar vara jättehärligt. Jag har blandat halvmånar på lådor och knoppar på skåp, men det kan nog bli snyggt med bara knoppar också. Jag har lådor som är både 80 cm och 100 cm och då känns det bra med en halvmåne på dem.
Fortsätt med ditt "tjat" om huset är du snäll;)

Lilla gårdshuset sa...

Tröttnar absolut inte utan vill bara se mer *blink*.

Kramis/Heléne

Malin - I min trädgård sa...

Jag tröttnar verkligen itne, det är ju sånt här jag vill se och läsa om! Vilka snygga knoppar! Men oj, tyvärr kan jag inte hjälpa dig... jag lider av mycket allvarlig beslutsångest ;-) och vet inte vad jag tycker skulle vara snyggast...

Ha det bra och njut av ert nya hus!

Kram M

Unknown sa...

Klart att du bara ska gå runt och njuta av ditt nya drömhus!

Låter ju som att ni har hittat helt rätt.

Kram
Elin

Grodmamman sa...

Är ju jätte spännande med ert nya hus!:) Och jag följer gärna med på er renovering. Samtidigt som jag är så nöjd över att det inte är jag som behöver stå ut med renoveringskaoset!;)
Kram

Nilla Q sa...

Klart vi inte tröttnar! Det är ju ett helt underbart hus och det är så roligt att få följa med!

Kram Pernilla

VITA NYANSER sa...

GRATTIS vännen! SÅÅ underbart allt ser ut och verkar, känner pirret över nya huset ända hit, såååå kuuul! Jag vill höra allt, så du får GÄÄÄRNA tjata på om ert nya underbara hus!

Stor kram L-L

Limetwig sa...

Tjatar ??? Vill ju se MER av nya huset :) bara till att fortsätta...
Ha det bäst! Åse

Bella sa...

Klart vi inte blir trötta på att höra om er nya hus, tycker bara det är roligt att få följa med er i renovering och flytt :)

Hoppas du haft en bra dag

Många kramar Bella

Hemmalycka sa...

Vad härligt med så stort, hittar ni varandra? Kul, nu har vi samma årsdag och kan skåla med varandra :)
Jobba inte ihjäl dig sötnos.
Kramiz Åsa

mitt skärgårdsliv sa...

Nä vi blir inte trötta på det nya huset! Väntar med spänning på nya bilder :) Förstår att du bara går och myser i nya huset, härligt! Ha en bra dag!

Ullis sa...

Hejaheja, fortsätt berätta! Vardagsskvaller är det bästa jag vet :) Då kan man drömma sig iväg för en stund och tänka på hur livet kan bli när man blir stor. När nu det inträffar.. ;)
Kram!