onsdag, maj 26

CN......

Mmmm ja då var det var dax att lätta upp stämmningen här hemma....Idag kom min ChillNorway Froté Love i brevlådan. Fler bilder kommer......Beställde den från goa Camilla. Går dock inte att klicka in sig idag, verkar vara något fel. I mitt paket låg ett paket till med innehåll till badrummet, tack snälla!!!! Tänk vad det kan lätta upp dagen ytterligare. Hoppas att ni alla raringar mår bra därute, vi är på väg en kortis ut till landet för fortsättning av målning av golv. Näe nu är det dax att rycka upp sig och komma ur bloggtorkan, hihi.  Imorgon är det ingen vanlig dag för det är makens födelsedag....Ha det gott alla.

Kram Anne

23 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Vad underbart att få något man längtat efter i brevlådan. Jag tror bestämt att jag också behöver shoppa något.

Tack för din värmande och uppmuntrande kommentar på min blogg. Det var precis vad jag behövde.

Varma kramar!

MITT VITA HUS sa...

Åh vajert:) min vän A beställde en röd frotté munkis och fick den häromdagen, den var lovely på må jag säga! Är med lite sugen på nått, nu när jag kör min bry mig om mig själv stil:)

kul med kuddarna, alltid roligt med fynd:) jag har tipsat några butiker här i stan om att ta in märket plus time k... Vi får se om det händer något, skulle vara roligt med lite nytt utbud i den så annars trista staden:)

kram kram M

Anna-Malin sa...

lucky you :)
å så fiiiiin!! själv använder jag min, flitigt!!

just nu står jag och bakar havrekakor med choklad i. mums, men inte bra när jag nu äntligen kommit till skott att hålla koll på vad jag äter....äsch...
hoppas de blir goda ;)

kram på dig!

chatarina sa...

Hej! jag har den i vitt..den är jättemysig!! Visst är det härligt att få paket...
Kram

Gabriella sa...

Ååå, vilken fiin! Lyllos dig :-)
Mysigt med en sväng ut till stugan, även om det innebär jobb.

Nu blir det plantering av här hemma!

Kram, Bella

Jannicke sa...

Jeg er veldig glad i Chill Norway kjolene mine :o)
Nydelig farge du har valgt!
Klem J.

Godastunder-tokigaidéer sa...

Härligt att få paket roligt när man har beställt och det äntligen kommer.

Ha det gott
Kram Anna

Carin sa...

God afton, vännen! Kan du tänka, då fyller våra "gubbar" år på samma dag!!! :D
Just nu pågår förberedelser för fullt... Hi hi....

Kraaam Carin

House number 15 sa...

Ja, det är härligt att shoppa, det kan verkligen göra dagen lättare..

Du får visa bilder från stugan o nya golvet.

Kramkram

Signe 1 sa...

Jag ska allt gratta K på fejjan, be sure of it, hihi...

Vad fint du har shoppat!:-)

Kramkram vännen!

Signe 1 sa...

Jag menar T!!!!:-) Inte K...haha...

Forever Love sa...

CN liker vi.. veldig fin, kos deg i den:)

Klem fra Tonje

Bella sa...

Alltid lika kul med paket i brevlådan, tänk vad glad man kan bli av det :)

Skönt att du börjar känna lite blogglust igen!!

Kramar Bella

Ocean showroom sa...

Vackert! Själv har jag just varit ute på kvällspromenad med Lene! :-) Wilma har några Chill-plagg och jag gillar dem jättemycket! :-) Kram Alexandra

Aratorps Lena sa...

Grattis till mannen! Hoppas ni får en trevlig kväll men lite god mat, kanske?! Vi åker ju i morgon, lite resfeber har smugit sig in trots snabba ryck! Jag håller på att packa. Verkar inte vara min grej att planera...

Mysig shopping, förresten! Kram!

a piece of happiness sa...

Förmodligen kommer du se skitsnygg iden där också!!!!

Kram LiseLotte

Fröken Tindra sa...

Spännande att få se mer! Har ju noll koll på så´na märken...
Gratulera maken så mycket!
Kramisar!!

Mille sa...

Tro inte att jag nöjer mig med denna pytte lilla bild ;-)
Nej, större vill jag och absolut så vill jag se den på dig :))
Härlig färg!
Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Visst är man värd små paket då och då. Ser fram emot att se fler bilder, gillar deras kläder.
Ha det bra i stugan!
Kram, Jenny

Helenas loggbok sa...

Vilken fin, det kommer passa dig perfekt. Du har ju världens godaste smak!
Nu har vi köpt en tomt, så nu börjar det äntligen hända saker..... Nu blir vi östgötar igen, iallfall på deltid!
Ha det gott vännen!
Kramar
Helena

Levis o Vilda sa...

Det är som julafton när ett paket dimper ner i brevlådan :) O snygg frotté du hittat! I dag lyser solen, tjoho va härligt! Hoppas du får en bra dag!
Kram Mia

Casa del Caos sa...

Åh, vad kul att få nåt så trevligt i brevlådan!

Gratta maken! Själv fyllde jag år igår!

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Hej goding
Vad fint du ska bli i den.
Kram Lotta