lördag, juni 13

Ljuvliga Strömgatan 4






Alla bilder är tagna av Sassa:s
syster på Strömgatan 4
För er som bor i Linköping och i närheten ger jag er tips att besöka den härliga butiken Strömgatan 4 i Linköping, stromgatan. Underbar service och underbar miljö hemma i källaren hos Sassa som är jätte mysig och go. Hon för märken som House Doctor, Greengate, Lisbeth Dahl, Nyblom och Kollén, Silke, Spira Inredning och många fler. Nu har hon bara öppet på torsdag 18 juni kl.17-19, sedan stänger hon för sommaren och öppnar åter i augusti.......
Helt klart värt ett besök med god service, fin miljö och en underbar Sassa....
Ha en skön lördag. Kram Anne ♥ ♥ ♥




18 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Det måste jag kolla..tack för tipset.
Kram Lotta

Helenas loggbok sa...

Skit oxå att det är stängt i sommar när jag är hemma! Det ser jättefint ut!

Men det finns ju massa annat fint jag ska besöka i Lkpg som inte fanns när jag bodde där!

Ha en skön lördagkväll! Här är man yr i huvudet efter att ha delat en flaska rosé och grillat. Vi har äntligen SUPER väder! Hoppas det kommer till er oxå snart!
Helena i Luxemburg

homebylina sa...

Åh, vilka fina inspirationsbilder! Synd att man inte bor närmare...=)
Ha det gott! kram Lina

Anonym sa...

Fin butik, fin tunika och jätte fina killar....:) Ha en skön kväll! Kram S

Fröken Tindra sa...

Åh, vilk aläckra bilder med så fina saker!! Synd att det inte är närmare dit...
Ha en fortsatt skön helg!
Kram!

Jenny sa...

Hej Anne!
Jättemysig butik, vad synd att man bor så långt från Linköping..

Gillade de fina lampfötterna de säljer!

Ha en skön söndag,
kram Jenny

Caroline sa...

Raring, vad fint det verkar vara hos Sassa, dit får vi ta en tur! Vad fin du var i din ljusrosa Odd Molly idag - helt i M smak!!!Tittar på en mysig film på SVT1 och sippar på gott vitt vin i min ensamhet! Kram kram C

Jannicke sa...

..SÅ mye fint og fristende!!

Ønsker deg en deilig søndag, Anne.

klem J.

Anneli sa...

tack för tipset, ska nog kollas in...
fortsatt skön söndag
Kram
annelie

Ingrid sa...

Tror minsann att det hade varit en affär för mig :0)

~Livet i byn

Signe 1 sa...

Ja det verkar vara en kanonysig butik!:-) Får väl kolla in den i sommar *ler*. Ja såg du vilken ostyla bild det var, haha. Mc donaldspåsar i bakrunden som dottern vägrade gå ut med;-). Usch idag är det lite segt efter tjejfest igår, men men, det blir en slöardag! Ha det bäst, Kramis Sofia

VITA NYANSER sa...

Vilken fin affär! Vad kul att ha en sån nära!

Kram L-L

Mjuka sa...

Ser jättefin ut den butiken!
Kram Malin

strömgatan4 inredning sa...

Tack Anne för att du gör sån fin reklam för mig och min lilla butik.
Om det är något ni andra undrar över eller vill beställa så går det bra att kontakta mig. stromgatan4@bredband.net
Gå gärna in och kolla på hemsidan och se vilka leverantörer jag har.
www.stromgatan4inredning.se
Anne hoppas att du njuter av det underbara vädret som dök upp från ingenstans. Kram från Sassa

Hemmalycka sa...

Synd att man inte bor där då.
Kramiz

Lallis - liv och leverne sa...

MEN så mycket fint de har:)
Ha en fin kväll
Kram Lallis

HEMLÄNGTAN sa...

Fina bilder, ser verkligen ut att vara en mysig affär.
Kanske man har vägarna förbi någon gång...
Kram Jenny

Längtan i Vitt sa...

Låter som något värt att besöka. Synd att det är stängt just över sommmaren , med tanke på att jag är mycket i Motala på somrarna, och det är ju inte långt ifrån;) /Kram Carina