onsdag, juni 24

Ja ja jag vet att........

Monstret..., Ni kan säkert gissa vad det är!!!

Orange är min värsta färg

Syskonkärlek??
Syskonkärlek, hihi
Jag är bäst!!!!! Fast idag tycker matte att jag är blääää.
Jag slickade på ett missfoster till mus när matte hittade mig
och skrek hysteriskt, typiskt henne.......
Vaddå jag har inte gjort något!





Jag är trist och att ni trodde att monstret var något annat, hihi. Men det här är ett monster. Går lika snabbt som vår bil. Ja det dröjer nog innan jag sätter mig på den där. Mona, jag vet att du har djävulen i dig om du skall sätta dig på den där!!!!! Vi stack ut på landet en sväng ikväll. Maken har en "hon" som drar honom dit, kan inte förstå vad? 21 grader i vattnet, nej tack inget för mig....Äldsta sonen dök i, brrrr medans lillebror gärna sitter på bryggan och bygger lego. Nu skall jag titta in och se vad ni har haft för er denna varma dag.
Kram Anne




21 kommentarer:

Bella sa...

Nu är jag avundsjuk :) Det är ju sååå kul att köra sådana där "monster", du bara måste prova!!!

Hoppas dagen varit bra i solen!!

Kramar Bella

Jannicke sa...

Oioi!! Alle gutters drøm det der!

Mine gutter elsker også sjølivet.. bading, båt, fiske...

Flotte bilder! Hunden din er kjempesøt!

Klem til deg, Anne ;o)

Ps : Ja, her er det godt og varmt i dag. Vidunderlig!

VITA NYANSER sa...

Hej vännen!

Åh, så kul!!! Min sambo är grön av avund!!! Han har haft en jet-ski i yngre år och trånar efter allt som rör sig snabbt på vatten = )...

Du, jag var till ett hus i vitt idag. Då såg jag ju ditt namn på en lapp där = )), du hade lagt undan en sån där fin skål som jag oxå inhandlade = ), jag hade turen att få tag i den sista. De vita småskålarna som du oxå skulle ha tänkte jag ev. oxå införskaffa men de hade inte kommit än. Åh, du skulle varit där, hon är så himla go hon som har det, och mysig bod och en mysig kaffestund, jaaa...så supermysigt bara....

Tävling hos mig! Ha det bra!
Kram L-L

Sommerlyst sa...

Oi oi,en slik en hadde vært en suksess her også ;). Tipper guttene dine er veldig fornøyd!!

"Datteren" din er jo bare så nydelig!

Ha en fin kveld videre Anne - her kom endelig varmen for FULLT i dag...puh...hot hot hot!

~M~

Smultronlycka sa...

Hihi..vilken läcker en..
Men jag är lite rädd jag å :)
Det kanske går att vänja sig och tillslut kanske rentav tycka om den..
Ha det gott vännen!
Kram till dig!

DRÖMHUSET sa...

Vilket härligt monster. Fast nu när jag tänker efter vet jag inte om jag skulle våga prova*ha ha*

Härliga sommarbilder!

Må så gott i värmen!

Kram Sofie

Jenny sa...

Hej Anne!
Kul att få se din makes "monster" hihi! Har aldrig provat en sån där men det är säkert roligt:)

Nu vill vi se en bild på dig in action på monstret, hihi!

Kraamis Jenny

Engelska Villan sa...

Vilken skön dag ni ser ut att ha haft! Monster är inget för mig heller, kan jag säga :)
Vilka snygga skor du visade i ett tidigare inlägg också!
Kram Anna

Smultronlycka sa...

Hej igen :)
Du undrade vad jag ska göra nu!
Jo jag ska ta lite ströjobb tror jag.
Lägger ut lite krokar här och var.
En kompis jobbar på ett hotell och sa att de behöver extrapersonal.
Jag och en kompis håller på kolla upp lite med att starta eget.
Drömmen är ju att hålla på med inredning och vackra ting!
Tänk att jobba ihop lite pengar och sen åka på loppis turne.
Sedan rustar man upp möbler och säljer!Kul :)
Skulle vilja ta nå kurser också,tex silversmide.
Det är nog bra att skaffa olika kunskaper och färdigheter!
Det har farit runt många tankar i huvudet om vad jag ska göra..
Vikariejobb inom vården är en lösning om det riktigt krisar.
Jag jobbar ju nu på ett äldreboende och idag sa en vikarie att hon inte ville ha fast jobb för då får man för mycket ansvar.
Det är det som är felet på mitt jobb.
Att det är för få ordinarie personal så bördan på dem blir för stor.
Kollade lite om att åka till Norge och jobba också.
Då kanske jag kan jobba 2 veckor och vara hemma 2 veckor!
Min sista dag är 19 juli men sen har jag semester som jag får utbetald så jag ska ta igen mig nu och fundera på vad jag ska göra!
Oj vad mycket jag skrev nu *s*
Imorrn ska jag på festival i Borlänge,peace and love festivalen.Det ska bli kul!!
Sköt om dig!
Natti natt!

LYKKEBO sa...

Så gøy! Skulle gjerne prøve kjørt et slikt "monster"Hehe!! Herlig med sol og sommer:)

Kos dere!
Klem

ReallyMe sa...

Ja du har så rätt, hornen växer ut i pannan på mig när jag sätter mig på en vattenskoter,eller gärna en jetski för den delen. =) T har lovat att jag ska få prova... tror han sa så iaf hihi. Prova du så ska du se att du snart är fast.
kramar

Fröken Tindra sa...

Aha, det var ett så´nt monster som var på gång. Ser spännande ut! Jag hade gärna tagit chansen att köra en så´n om jag fått tillfälle. Klart att du skall våga dig på att prova så småningom! =0) Väntar på bildebevis här. ;0)
Ha en skön dag!
Kram!

alegni sa...

jaha, jag var alldeles säker på att det var ett tvåhjuligt monster, men där ser man, inte ens jag har rätt alla gånger ;)
jag är nog inne på samma linje som du - det ska mycket till innan jag sätter mig på en sån!
ha det gott i solen!
kram
ingela

Signe 1 sa...

Okidok, dääär har vi monstret alltså? Hihi. Det ser härligt ut att åka på en sån, men jag är nog oxå för 'feg' för det,*ler*. Underbara sommarbilder vännen, speciellt det på sötsönerna!:-) Ha en fin dag, Kramis Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Killar och motorer, går det sen fort på vatten då är lyckan gjord. Dröjer nog inte länge förrän du fräser fram..Du kan köra lite lagom fort ju. Och goa vovven, du kan skicka hit henne, en sån sötis. Dom lyckas ju hitta allt, och testar med och slicka.
Kram till dig och klapp till vovven
AnnaMaria

Ocean showroom sa...

Jag har aldrig provat ett sådant där monster! :-) Skulle vara kul men jag skulle nog köra sakta. :-) Härliga bilder! Ha en fin dag. Kram Alexandra

Ingrid sa...

Vad häftigt med en vattenskoter, vi har bara en vanlig skoter om vintern vi ;0)

En mus...fy farao!! Då hade jag nmed vrålat som besatt för jag är dödligt rädd för dessa.

~Livet i byn

Helenas loggbok sa...

Åh, ett vattenskotermonster. Lyckostar er!!!! Har en Hjalmar som gärna kommer och besöker er i sommar på landet!!!!

Jens och barnen kör sådana monster ibland. Vi har ingen egen, men har möjlighet att låna.

Jag längtar efter att få följa med kompisarna ut på Sommen i sommar. "Alla" hemma har båt, utan vi! Farmor och farfar har, men orkar aldrig lägga i den!

Jag skriver mail senare idag.
Kramisar
Helena

Hemmalycka sa...

Hahaha vilken rolig leksak för maken.
Kramelkram
Åsa

sand mellan tårna sa...

Vill bara kika in och säga hej..... scooter = läskigt, men det skulle vara roligt också eller?!

Kram Linda

Gnistrande snö sa...

Oj, vilken spännande pryl eller vad mas ska kalla det för :-)

Fina bilder av barnen och vovven.
Ser så härligt ut.

Ha det fint!

Kram
Katarina