fredag, februari 13

Fredagen den 13:e = otur, men även glädje

En " Alla Hjärtans Dag" present från A


Nyinkomna kökshandukar U S Polo, hemtex. Brödburk från bruka förvärv från senaste Stockholmsresan......


Fick en "Alla Hjärtans Dag" present i brevlådan idag. Min favoritserie i bok och ett alldeles underbart gulligt kort, Tack A min vän You made my day.........Otursdag, det är nog som dom säger. Brukar inte vara skrockfull annars. Det lossnade en fyllning i en rotfylld tand, snyft blir nog inte billigt. Värsta är att jag måste vänta till måndag så nu går jag omkring med ett stort hål i tanden och barnen tyckte att det var jätte läskigt. Bakning på gång...Vi ska ägna helgen åt försenade kalas. Ha en trevlig fredag kväll med Let´s Dance. Ha det så gott.../ Kram Anne



6 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

å vad mycket fint Anne..vad kul att du skaffat brödburken..den är så snygg. Otur med tanden.
Kram Lotta

Vitt och Blått sa...

Vilka fina saker du visar! Visst är den serien på Hemtex fin, den du köpte handduken i! Har brödboxen från Bruka jag med, men med blå text! :)

Din stackare med tanden, ha en riktigt trevlig helg och en mysig alla hjärtans dag!

Kram Ewa

Fröken Fräken sa...

Plomber som lossnar är verkligen ingen höjdare, herr Fräken råkade ut för det för några helger sedan..
Men det var också många härliga fynd och presenter! Själv köpte jag presenter till mig själv idag, härliga koppar från Indiska!

Sjöboden sa...

Gud vilken SNYGG bild från köksbänken!

Sommerlyst sa...

Så flotte bilder fra kjøkkenet ditt! Sånn brødboks har jeg også, men med blå skift... :). Håper du får fikset tannen fort. God helg!

Hem och Lycka sa...

Ajaj vilken otur med tanden men hoppas du kan trösta dig med dina finfina köksprylar! Måste kolla in kökshanddukarna på Hemtex här nere på torget.

kram