söndag, januari 25

Väggord

Tack för de kommentarer jag har fått hittills, Blir sååååå glad. Fast mina nära vänner är VÄLDIGT dåliga på att skriva något. Men jag vet att dom är inne och kollar. Går och funderar på vilket väggord som jag skall välja i min hall....Skulle faktiskt kunna ha väggord i varje rum om jag fick. Men jag tror inte att resten av familjen går med på det. Vill i alla fall ha något som gör att alla känner sig välkomna hem till oss. Väggordet på bilden är från J och H kök i Ronneby, jätte fräckt tycker jag. Och vilka underbara bilder dom har tagit på familjen. Tänk att hon har en sån smart man som har räknat ut longitud och lattitud var dom bor. Det är inte för intet som han är navigatör på en helikopter. Antar att dom vill att vi ska komma och hälsa på mer, hihihi. Idag har det varit en riktigt trist dag. Regnat nästan hela dagen och vovven blir så smutsig. Dessa dagar är det faktiskt inget kul att ha hund. Tänk om det var 5 minus och massor av snö istället. Men jag antar att man får vänja sig vid dessa vintrar i framtiden. Längtar så till Sälen v.13 med våra kära kära vänner C och H + bihang. Ha en fortsatt skön söndag/Kram Anne

6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja visst kan det vara häftigt med väggord - roligt med positionsangivelse istället för de vanliga "Carpe diem" etc! Fast om man tröttnar så fort som jag gör så är det inte en så smart grej...
Inte alltid lätt att få besökare att lämna kommentar, man har många fler besökare än sådana som lämnar kommentar.. ;-)

H A J sa...

Känner mig verkligen träffad!! Jag är inne på din blogg varje dag men eftersom jag hade glömt mitt lösenord (har uppenbarligen kommit på det nu)blev det dåligt med kommentarer. Är ju blond och inte lika smart som maken....
Du har ett superfint hem och bloggen är lika fantastisk den!!
Känner mig hedrad av att få vara med och gästspela på din blogg!
Kramar från oss i Ronneby!!

Vitt och Blått sa...

Va fint det var med longitud och latitud där de bor - smart och snyggt! Ett tips som jag har anammat är att göra text på tyg och spänna upp på ram eller rama in ord och texter i vanliga ramar - enkelt att byta om man tröttna! (TIPS!) Håller precis på med en "huller om buller" text från vårt bröllop, bild kommer så fort jag köpt ram och så har jag tryckt "VÄLKOMMEN" på ett tyg att ha i hallen och mannen köpte material till ramen igår. Vilket väggord är du sugen på? Nyfiken! Kram Ewa

♥ Fyra årstider sa...

Jisses vad glad jag är att få se ditt hem..I Love it..så snyggt med dina bokstäver och siffror.Jag har med många vänner som besöker min blogg..ingen skriver..tråkigt. Vi ska till Sälen v 16. Längtar.
Kram Lotta
P.s har dig på bloggkoll nu..

Ulli sa...

Kanonsnyggt! Me like :) Väggord är ett enkelt sätt att förnya ett vägg.

Lycka till i min utlottning!
Kram Ulli

alegni sa...

den här idén har jag knyckt o nu har jag fått hem koordinaterna till vår sommarstuga som vi ska klistra upp på väggen där bara isarna smälter o vi kommer dit ut!
(förutsatt att jag inte beställde för stora siffror...)
kram
ingela