lördag, januari 17

Pippi på bokstäver




Har pippi på bokstäver i alla möjliga former. Högen på bordet skall målas,frågan är bara när??? Lördag....Har inte fått mycket gjort mer än att bäddat rent i sängarna. Tog glatt kort på barnens sängar, hann inte att ta på vår innan det blev för mörkt. Var även i skogen igår med vovven och tog lite fina kort .Trodde jag iaf.......Det fanns inget minneskort i kameran, och denna gång
kunde jag inte ens skälla på maken utan fick skälla på mig själv.....SLARV.
Maken håller på i hallen för fullt, vill bara att det skall bli klart snart.......Så att jag får ställa dit min nya byrå från BRUKA. Vi har gjort hallen större, så stor som den kan bli. Vi beslutade oss för att ta bort den lilla lilla toaletten som inte har gått att använda på ett tag . Han grejar för fullt med väggarna, sen är det dax att försöka ta bort all klinkers och se om vi kan rädda golvvärmen för att slippa lägga ny..........Ut med det fula terrakottagolvet och in med det fina nya grå.
Kommer bilder senare......
Ha en riktigt trevlig lördag....................xx


2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad många snygga bokstäver..var hittar du dem??..vill se dem med färg sedan..vilka sovrum..jag älskar med stjärnor.
Kram lotta

alegni sa...

var kommer dessa bokstäver ifrån? ursnygga! jag vill ha alla!!
h. ingela